header photo

Cursusgeld

Reguliere tarieven:

Dans                                              Lessen                                  Tarief

Bachata Domican Style               6 lessen van 1 uur               € 60,- p.p.

Bachata Domican Style               Losse les                               € 15.- p.p.

KORTINGEN *Nieuwkomers en instromers kunnen tegen betaling van € 5,- eerst een vrijblijvend proefles volgen, het is telkens de 1e les van de cursus/seizoen. Besluit je na de proefles zich in te schrijven voor de cursus, wordt het betaalde bedrag verrekend met het cursusgeld.

Cursisten die aan één van de volgende voorwaarde voldoen kunnen korting krijgen op het cursusgeld.

Acties

Korting

Tarief met korting

Studenten (op vertoon OV-jaarkaart)

€ 55,- p.p. (6 lessen van 1 uur)

65-plussers (op vertoon ID-bewijs)

Salsaplatform (op vertoon donateurskaart

€ 5,- p.p.

€ 50,- p.p. (6 lessen van 1 uur)

Wanneer je als vaste cursist een nieuw lid aanbrengt. Onder nieuwe deelnemers wordt verstaan geheel nieuwe cursisten of cursisten die langer dan een jaar geen les bij ons hebben gehad.

€ 5,- p.p. (voor 1 nieuw lid)

€ 10,- p.p. (voor 2 nieuwe leden)

Korting voor max twee nieuwe deelnemers per cursus.

€ 55,- p.p. (6 lessen van 1 uur)

€ 50,- p.p. (6 lessen van 1 uur)

Als je je samen met danspartner inschrijft.

€ 10,- samen

€ 55,- p.p. (6 lessen van 1 uur)

Wanneer je een snelle leerling bent en wil je graag extra uitdaging, dan is het mogelijk om 2 niveaus gelijktijdig te volgen. Dat betekent twee lesuren op zondag op twee verschillende niveaus. Je krijgt dan tijdens een cursusseizoen 12 lessen in 6 weken.

€ 10,- p.p.

€ 110,- p.p. (12 lessen van 1 uur)

*Deze kortingen kunnen niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen en/of kortingen. De korting zal worden verrekend met het cursusgeld waarbij een maximum van 10 euro korting per cursus geldt. Kortingen worden niet met terugwerkende kracht verrekend.

BETALINGSVOORWAARDEN

- De betaling van de cursus kan gedaan worden contant of per pin op de dansschool op de eerste cursusdag van het bachataseizoen, maar dient op zijn laatst vóór de 2e les te zijn voldaan.

- Het cursusbedrag kan worden overgemaakt op rekeningnummer: NL85 KNAB 0741 1970 06 t.n.v. El Bachatero te Groningen (vermeld hierbij je naam, niveau, tijdstip van de les en cursusseizoen).

Klik hier voor onze Algemene voorwaarden: